דו״ח
שדירוג אתר

מידע על האתר

ביום חמישי, ה-15.03.24, יצר איתי קשר לייזר, בעל אתר האופנה Bianconero. לייזר שיתף אותי שיש לו בעיה באתר שלו שגורמת לאיטיות חריגה וכתוצאה מכך ישנן בעיות בקנייה באתר. במהלך השיחה, הצגתי ללייזר שישנן מספר בעיות נוספות באתר שלו: חוסר התאמה לנייד, חורים באבטחה, תוספים שאינם מעודכנים, חווית משתמש לקויה, וכן העובדה שהאתר אינו מעודכן לממשק החדש של אלמנטור. הסברתי ללקוח שחשוב לו לבצע את התיקונים האלה, מאחר ולא מספיק לבצע רק שיפור במהירות האתר. ישנן מספר תקלות ותוספים לא יציבים באתר, והבנייה של האתר לקויה.

פירוט תוספים באתר

פוטר של האתר

כדי לשפר את הבנת המשתמש ואת קידום האתר במנועי חיפוש, בוצעו מספר שינויים בפוטר של האתר. ראשית, הפוטר חולק לארבעה חלקים נפרדים, כדי להבהיר את המבנה ולשפר את חוויית המשתמש. למרות שהתפריט בפוטר הוגדר כמפת אתר בצורה לא נכונה, יצרתי עמוד נפרד למפת האתר, דבר שיעזור גם לנגישות וגם ל-SEO.

בנוסף, כל שדה בפוטר כעת מוגדר בבירור עם התוכן שהוא מכיל, והוספתי תפריט ניווט לאתר ותפריט ניווט מידע כללי והוספתי במידע על סניפים בפוטר ביצירת קשר, אפשרות לחיצה שמעבירה במהירות לשיחה וגם בכתובת האימייל כל סניף. כדי לשפר את חוויית המשתמש במכשירים ניידים, יצרתי קורדיון בפוטר. לבסוף, הוספתי את הלוגו של החברה לפוטר ומיקמתי אותו באמצעות הבילדר החדש של אלמנטור

לפני

אחרי

עמוד אודות

במסגרת השיפורים עמוד אודות, נעשתה התאמה לתוכן העמוד, שהוצג באופן לא אינטואיטיבי מימין לשמאל, כעת מוצג כראוי משמאל לימין. כמו כן, התוכן עבר שכלול והתאמה למספר אזורים באתר, כדי להבטיח חוויית משתמש נוחה ומותאמת למכשירים ניידים. האפקטים, שלא היו מסוגננים נכון ופגעו בחוויית המשתמש, עברו סידור מחדש באמצעות הבילדר החדש, וכעת מוצגים בצורה חוויתית ומעניינת יותר. התוכן המשוכפל סודר והותאם לנייד, והטקסטים מסודרים בצורה המשקפת את המותג והמסר של החברה.

לפני

אחרי

חלק עליון של האתר

בחלק העליון של האתר נעשו מספר שינויים. האזור חולק מחדש ותוקן. פירוט התיקונים כולל:

חיפוש – אזור החיפוש כאשר לוחצים עליו, נפתח מסך רחב ללא טקסט המסביר ללקוח איך לחפש. בנוסף, החיפוש אינו מציג תוצאות במהלך ההקלדה כדי לעזור למשתמש, וגם לאחר ביצוע החיפוש מוצגות תוצאות שאינן מוצרים

חיפוש השין

חיפוש החדש

החיפוש החדש בוצע בעזרת התוסף JetSearch for Elementor, כולל הוספת קוד לתיקון קפיצה שנגרמת בהצגת החיפוש, והוספת קוד שהותאם לנייד.

יצירת תפריט מגה מניו – התפריט של האתר כרגע מבוסס על תוסף JetMenu, שגורם לעומס על האתר ובו המון באגים. התפריט אינו מציע חוויית משתמש נוחה.

תפריט הישן

תפריט החדש

התפריט החדש נוצר באמצעות המגה מניו של אלמנטור, כולל התאמה בקוד לנייד ועיצוב חדש לתפריט שמספק חוויית משתמש נוחה יותר.

שינוי שפות – באתר יש שתי שפות שמוצגות בחלק העליון, אך צריך להיות מוצגת רק שפה אחת בלבד במהלך המעברים באתר. בוצע תיקון בקוד שיציג מעבר משפה לשפה אחרת מבלי להציג את השפה הנוכחית

שפות באתר ישן

שפות באתר החדש

תהליך ההתחברות – באתר הישן, ההתחברות דורשת מעבר לעמוד הפנימי על מנת להתחבר, ואין אפשרות להתחברות דרך רשתות חברתיות או הרשמה ידנית שתוכל לשרת את האתר. בנוסף הטקסט אין גובה זהה ונוח.

התחברות אתר ישן

התחברות אתר חדש

שכפול אזורים באתר – שכפול החלק העליון באתר קיים באלמנטור גם אחד מותאם לנייד ואחד למחשב. דבר זה היה מיותר. בבנייה החדשה, יצרתי את החלק העליון בבילדר החדש ויצרתי חלק עליון חדש ללא שיכפול.

חלק עליון באתר הישן

חלק עליון באתר החדש

צור קשר

עמוד צור קשר הישן

העמוד הישן בנוי בצורה משוכפלת וגם לא מותאם לעברית